Саморегульоване зчеплення (SAC) механічно протидіє постійному зношуванню накладок зчеплення, забезпечуючи постійний хід педалі та точку натискання. Завдяки своїй формі його також називають діафрагмовим зчепленням. Простіше кажучи, воно працює за принципом барабанного гальма. Дискова пружина передає контактний тиск на диск/накладки зчеплення в напрямку фрикційного зачеплення. Механізм вимикання зчеплення управляється гідравлічним приводом зчеплення з саморегульованим приводним повзуном. Резервуар забезпечує додаткову гідравлічну рідину, необхідну в будь-який час.
Саморегульоване зчеплення має додаткові переваги. Завдяки невеликому зусиллю вимикання, водієві досить прикласти лише невелику силу натискання на педаль. Зокрема, діафрагмове зчеплення має надзвичайно тривалий термін служби, наприклад, завдяки своїй стійкості до високих швидкостей і невеликій кількості окремих компонентів.