Система турбонаддування є поширеним типом турбокомпресорів в автомобілебудуванні. Турбокомпресори прискорюють рух повітря в двигуні, сприяючи збільшенню потужності, крутного моменту й ефективності при збереженні того ж робочого об’єму.
Система турбонаддування складається з двох частин. Колесо турбіни розташовано в потоці вихлопних газів і використовує енергію потоку. Воно приводить в рух колесо компресора, яке з’єднане з ним через вал. Тут всмоктуване повітря стискається до надлишкового тиску, приблизно 1.2 бар. Після стиснення, нагріте повітря охолоджується за допомогою проміжного охолоджувача й подається в камеру згоряння. Холодне повітря має менший об’єм, якщо порівняти з гарячим. Завдяки цьому в камеру згоряння потрапляє більше кисню для згоряння.
Раніше головним аргументом на користь турбокомпресорів була підвищена продуктивність, проте сучасні турбокомпресори використовуються для економії енергії, мінімізації викидів і підвищення тягового зусилля.
У сучасних дизельних двигунах використовують турбонаддувачі зі змінною геометрією турбіни для автоматичного регулювання навантаження за допомогою спеціальних регульованих лопатей.