Модельний ряд

Підрамник

Раніше визначення осі описували як жорстке поперечне з’єднання між двома колесами. У так званій жорсткій осі колеса встановлені безпосередньо на цьому з’єднанні і, отже, також безпосередньо з’єднані з кузовом автомобіля.

Сучасна концепція незалежної підвіски, яка розриває прямий зв’язок, робить складнішим розуміння терміну «вісь» в контексті легкових автомобілів. Конкретніше, якщо говорити про незалежну підвіску коліс, використовується термін «модуль осі». Він складається з кріплення коліс або «Corner» та «осі» за новою термінологією. Визначення осі охоплює тримач осі, стабілізатор, можливий привід осі та кермове керування. Отже, підрамник (центральна рама або допоміжна вісь) є невід’ємною частиною осі.

Фіксація осі на кузові, яка здійснюється за допомогою великих гумових кріплень в поєднанні з тримачем коліс, гарантує надійну стійкість автомобіля під час руху. Кріплення коліс (Corner) складається з підвіски автомобіля (тобто пружини й амортизатора, а також направляючого колеса) і гальм. Колеса встановлюються безпосередньо на тримачі коліс, які з’єднані з віссю за допомогою кронштейнів, а кріплення до кузова здійснюється за допомогою пружин і амортизаторів.

Повернутися до огляду