У системі повного приводу рушійна сила розподіляється на всі чотири колеса автомобіля. У системі повного приводу рушійна сила розподіляється на всі чотири колеса автомобіля. Перевагою такого приводу є безпечне керування, навіть на мокрій або слизькій поверхні. У спортивних автомобілях повний привід оптимізує передачу потужності та стабільність руху. Тому SEAT пропонує SEAT Ateca, SEAT Tarraco та SEAT Leon з однією з найсучасніших систем повного приводу. У цій системі багатодискова муфта з електронним керуванням, так звана «муфта Haldex», регулює оптимальний розподіл рушійної сили між передньою й задньою віссю. Така система працює гідравлічно. Якщо вхідний і вихідний вали муфти не обертаються з однаковою швидкістю через проковзування між переднім і заднім мостами, два секційні насоси створюють тиск, який стискає комплект фрикційних дисків у зчепленні і, відповідно, створює потік сили. Цей потік сили між передньою й задньою віссю безступінчато регулюється та теоретично може досягати стовідсоткового значення. Електронна система управління дозволяє зчепленню спрацьовувати навіть при незначній різниці швидкостей між передньою й задньою віссю.
Повний привід 4Drive забезпечує максимальне зчеплення з дорожнім покриттям на будь-якій поверхні завдяки використанню найсучасніших і найефективніших технологій повного приводу. Завдяки електронно керованій муфті Haldex, система 4Drive миттєво реагує на будь-яку дорожню ситуацію, покращуючи зчеплення з дорогою й маневреність автомобіля.
У системі повного приводу рушійна сила розподіляється на всі чотири колеса автомобіля. Так компенсується недостатнє зчеплення з дорогою, наприклад, на мокрому або слизькому покритті, і гарантується безпека руху. Чому 4Drive? Зчеплення автомобіля з дорогою залежить від коефіцієнта тертя, який розраховується на основі фактичного стану шин і дороги. Зазвичай це значення в середньому становить 0,8 µ, але за несприятливих погодних умов може знизитися до 0,2 µ. Чим нижче значення µ, тим більший ризик пробуксовування шин. Повний привід може подвоїти коефіцієнт тертя кожної окремої шини і суттєво покращити зчеплення з дорогою. Саме в цьому полягає суттєва перевага повного приводу. Функціонування системи 4Drive Повний привід 4Drive контролюється електронно за допомогою багатодискової муфти, так званої «муфти Haldex». Вона регулює оптимальний розподіл рушійної сили між двома осями. Вся система працює гідравлічно. Якщо вхідний і вихідний вали муфти Haldex не обертаються з однаковою швидкістю через проковзування між переднім і заднім мостами, два секційні насоси створюють тиск, який стискає комплект фрикційних дисків у зчепленні і, відповідно, створює потік сили. Цей потік сили між передньою й задньою віссю безступінчато регулюється та теоретично може досягати стовідсоткового значення. Електронна система управління дозволяє зчепленню спрацьовувати навіть при незначній різниці швидкостей між передньою й задньою віссю. Це означає, що 4Drive миттєво реагує на відповідну дорожню ситуацію без втручання водія, посилюючи зчеплення з дорогою й підвищуючи маневреність автомобіля. Повний привід у масовому виробництві Повний привід позначають різними способами: AWD, 4x4, 4WD або FWD. Система повного приводу була вперше застосована у військових автомобілях Вілліс збройних сил США у 1935 році, а потім в Унімог з 1945 року. Однак масове виробництво повнопривідних автомобілів розпочалося лише в 1966 році. Сьогодні автомобілі з повним приводом становлять 19 % нових реєстрацій у Німеччині, що посідає друге місце за популярністю. Повнопривідний автомобіль став невід’ємною частиною масового виробництва.
Сучасна система повного приводу має особливе значення, коли мова йде про безпечне передавання рушійної сили на дорожнє покриття в потужних, спортивних моделях. Сьогодні існує три основні варіанти привідної системи для легкових автомобілів. У системі переднього приводу потужність двигуна передається на дорогу через передні колеса. Перевага цього типу приводу, що сьогодні є найпоширенішим, полягає в компактному розташуванні двигуна й коробки передач, а також у невибагливості та легкому керуванні автомобілем. У системі заднього приводу (стандартного приводу) потужність двигуна передається на задні колеса. Для реалізації подібних можливостей необхідна габаритна трансмісія від переднього двигуна до задньої осі. Наявність трансмісії, тунелю й диференціала задньої осі у повнопривідних автомобілях може обмежувати вільний простір в салоні та багажному відділенні. Задній привід має певні переваги при передачі великої потужності двигуна. Водночас, автомобілі із заднім приводом схильні до заносу автомобіля, що важче контролювати, ніж недостатню поворотність. Повний привід отримав широке застосування не лише в позашляховиках, але і в легкових автомобілях.