Значення коефіцієнту лобового опору відоме як коефіцієнт аеродинамічного опору. Цей коефіцієнт є важливим параметром в аеродинаміці транспортних засобів. Чим нижче значення коефіцієнта лобового опору, тим більше аеродинамічно сприятливою є конструкція автомобіля.
На значення коефіцієнта впливають різні фактори, наприклад, форма кузова (седан, універсал або хетчбек). Невеликі щілини й стики зменшують турбулентність і сприяють нижчому коефіцієнту аеродинамічного опору. Також на це впливає конструкція днища автомобіля.
Для отримання конкретних висновків про аеродинамічний опір, який діє на автомобіль, потрібно мати інформацію про значення коефіцієнта лобового опору й площу лобового простору автомобіля (проекція його передньої частини на поверхню). Типовий дизайн кузова SEAT, а також малі щілини й розміри з’єднань допомагають зменшити турбулентність повітря, що призводить до нижчого значення коефіцієнта лобового опору, а отже, зменшення споживання пального й витрат на нього.