Модельний ряд
Ефективність — наш пріоритет

WLTP — новий стандарт

З 01 вересня 2017 року Всесвітня гармонізована процедура випробувань легкових автомобілів WLTP проводить перевірку рівня споживання пального й викидів CO2 для автомобілів SEAT.

Передумови

Правова основа.

ЄС встановив строки, протягом яких мають бути внесені всі юридичні та технічні зміни. Перший етап (1st Act) процедури випробувань WLTP був впроваджений з метою ініціювання цих змін.

Наступним кроком на шляху до консолідації стандарту WLTP в Європі стало впровадження другого етапу (WLTP 2nd Act), який вносить зміни до Директиви 2007/46/EG Європейського Парламенту й Регламенту Комісії (ЄС) 2017/1151 Європейської Ради.

«WLTP 2nd Act» набув чинності 01 січня 2019 року для нових моделей автомобілів і 01 вересня 2019 року для всіх транспортних засобів. Цей другий етап містить нові технічні концепції й оновлення процедури випробувань, такі як тестування викидів в реальних умовах водіння (Real Driving Emissions, RDE), тест на випаровування газу (EVAP), перевірка відповідності автомобіля стандартам під час експлуатації (Service Conformity, ISC) і перевірка рівня споживання пального (Consumption Monitoring, FCM). Детальніше про ці етапи й інша важлива інформація щодо стандарту WLTP описана нижче.

Деталі процедури

Основні критерії випробування.

Аеродинаміка

Що краща аеродинаміка вашого автомобіля, то менший аеродинамічний опір і, відповідно, нижчий рівень споживання пального. Оптимізація аеродинаміки автомобіля SEAT може підвищити його ефективність протягом тривалого періоду часу.

Опір коченню шин

Опір коченню знижує коефіцієнт ефективності внаслідок деформації шин. Тому важливо, щоб шини вашого SEAT Leon, Ateca, Ibiza та інших моделей були максимально ефективними.

Маса

При транспортуванні важких предметів витрачається більше енергії. Тому легший автомобіль має нижчий рівень споживання пального й кращу керованість.

Аеродинаміка

Що краща аеродинаміка вашого автомобіля, то менший аеродинамічний опір і, відповідно, нижчий рівень споживання пального. Оптимізація аеродинаміки автомобіля SEAT може підвищити його ефективність протягом тривалого періоду часу.

Аеродинаміка

Що краща аеродинаміка вашого автомобіля, то менший аеродинамічний опір і, відповідно, нижчий рівень споживання пального. Оптимізація аеродинаміки автомобіля SEAT може підвищити його ефективність протягом тривалого періоду часу.

Опір коченню шин

Опір коченню знижує коефіцієнт ефективності внаслідок деформації шин. Тому важливо, щоб шини вашого SEAT Leon, Ateca, Ibiza та інших моделей були максимально ефективними.

Маса

При транспортуванні важких предметів витрачається більше енергії. Тому легший автомобіль має нижчий рівень споживання пального й кращу керованість.

Високий стандарт

Що вам потрібно знати.

Точність і релевантність мають першорядне значення. Одне й те саме випробування використовується у різних практиках по всьому світу. Це є однією з найважливіших змін в історії автомобільної промисловості.

Продуктивність

Реальні їздові цикли.

Підхід

Ретельна розробка й аналіз випробувань.

Продуктивність

Реальні їздові цикли.

Продуктивність

Реальні їздові цикли.

Підхід

Ретельна розробка й аналіз випробувань.

Комплексність

Використання додаткового обладнання.

Точність

Дотримання точних температурних умов.

Комплексність

Використання додаткового обладнання.

Комплексність

Використання додаткового обладнання.

Точність

Дотримання точних температурних умов.

Що таке WLTP?

Скільки споживає автомобіль? Тепер SEAT може впевнено відповісти на це питання за допомогою стандартизованого їздового циклу WLTP. Це тому, що нова процедура вимірювання рівня споживання пального й викидів CO2 ґрунтується на повсякденній поведінці під час водіння. І з вересня 2017 року вона замінила стандарт NEDC.

WLTP розшифровується як Worldwide Harmonised Light-Duty Vehicles Test Procedure. Що означає «Всесвітня гармонізована процедура випробувань малотоннажних транспортних засобів» і описує нову процедуру випробувань, яка визначає рівень споживання пального автомобілем. На основі реальних даних про водіння, зібраних по всьому світу, вона допомагає імітувати реалістичну поїздку автомобіля в лабораторних умовах. Отже, WLTP враховує не лише різні дорожні умови й швидкості руху, але й різні варіанти комплектації й вагові категорії автомобілів.

Вагомі причини для впровадження WLTP.

Споживання пального автомобілем може відрізнятись від показників, що надає автовиробник. Тому достовірність результатів, виміряних на основі Нового європейського їздового циклу (NEDC), завжди піддавалася критиці. Це пов’язано з тим, що реальна витрата пального сильно залежить від індивідуальної манери водіння та оснащення автомобіля. Наприклад, від того, чи використовується автомобіль в міському русі, на заміських дорогах або на автомагістралі. Щоб врахувати ці відмінності, теоретичні умови циклу NEDC трансформуються в більш динамічний профіль водіння на основі статистичних досліджень та оцінки середньостатистичних профілів користувачів: загалом, враховується вище прискорення, вища середня швидкість, а також вища максимальна швидкість. І замість того, щоб імітувати внутрішньоміський та заміський рух, автомобіль тепер випробовується в чотири етапи в різних діапазонах швидкості.

З 01 вересня 2017 року необхідно вказувати ці показники викиду вихлопних газів і витрати пального, виміряні згідно з WLTP, для всіх нових моделей і двигунів легкових автомобілів. Це стосується Європи та багатьох інших країнах світу.

Поширені запитання щодо нових норм споживання.

Що означають NEDC (нім-NEFZ), WLTP і RDE?

NEDC («Новий європейський їздовий цикл») — це процедура випробувань, яка використовується на випробувальних майданчиках по всій Європі з 1992 року для вимірювання рівня викидів вихлопних газів і споживання пального легковими автомобілями й невеликими комерційними транспортними засобами.

На зміну NEDC прийшов всесвітній стандарт WLTP («Всесвітня гармонізована процедура випробувань малотоннажних транспортних засобів»). Нова процедура спрямована на вимірювання рівня споживання пального в реалістичних умовах і базується на вдосконаленому циклі випробувань з суворішими технічними вимогами.

Крім процедури WLTP, викиди в Європі повинні вимірюватися відповідно до процедури випробувань RDE («Real Driving Emissions») шляхом вимірювання в реальних умовах водіння на дорозі.

У чому різниця між WLTP і RDE?

Процедура WLTP передбачає проведення 30-хвилинного тестування на випробувальному майданчику за стандартними умовами, натомість випробування RDE проводиться під час руху на дорогах загального користування. Під час випробувань RDE використовуються різні дорожні умови, а також випадкові процеси прискорення та гальмування. Випробування триває від 90 до 120 хвилин.

Коли застосовується WLTP або RDE?

З вересня 2017 року перехід до WLTP та RDE відбувається поступово. А з вересня 2018 року процедура випробування WLTP та обмеження кількості твердих частинок (PN) відповідно до RDE стали обов’язковими для всіх нових зареєстрованих автомобілів. З вересня 2019 року для всіх нових зареєстрованих автомобілів також є обов’язковим додаткове обмеження викидів оксидів азоту (NOx) в рамках процедури RDE.

Що означає стандарт WLTP для мене й мого SEAT?

Показники, визначені шляхом випробувань WLTP, зазвичай призначені для реального визначення рівня викидів CO2 та відпрацьованих газів у вашому SEAT Leon, Ateca, Ibiza та інших моделях. Це може означати, що для автомобілів з двигуном внутрішнього згоряння характерні вищі показники викидів CO2 та більший рівень споживання пального. Тому особистий вибір типу приводу й додаткового обладнання автомобіля також має безпосередній вплив на споживання пального й рівень викидів CO2. Відповідно до національного законодавства, це також може вплинути на збільшення податків на викиди CO2.

Як SEAT впроваджує специфікації WLTP?

Від вересня 2018 року всі моделі SEAT успішно адаптовані до процедури випробувань WLTP.