Функція автоматичного утримання призначена для того, щоб запобігати мимовільному відкочуванню автомобіля під час стоянки або при рушанні з місця.
Ця функція є доповненням до електронного стоянкового гальма й призначена для гарантування підвищеної безпеки й комфорту під час водіння. Вона запобігає раптовому відкочуванню автомобіля під час стоянки або при рушанні з місця.
Коли автомобіль гальмує до зупинки, функція автоматичного утримання може зберігати останнє значення гальмівного тиску. Якщо водій відпускає педаль газу, гальма всіх чотирьох коліс залишаються задіяними. Щойно датчики частоти обертання коліс ABS фіксують пробуксовку, гальмівний момент автоматично збільшується до тих пір, поки автомобіль знову не зупиниться. Коли водій натискає педаль газу й відпускає зчеплення (в автомобілях з механічною коробкою передач), функція автоматичного утримання може послабити гальмівний тиск.
Система HHC (система допомоги при рушанні на підйомі) дозволяє автомобілю плавно рушати з місця на підйомах. Як допоміжна функція системи ESP, система допомоги при рушанні на підйомі зберігає гальмівний тиск, утримує автомобіль на підйомі та допомагає рушати з місця без необхідності використання ручного гальма. Відкочування назад затримується протягом приблизно двох секунд після відпускання гальма.