Окрім опору коченню, аеродинамічний опір є основним фактором, що визначає динаміку автомобіля та його економічність. Чим більше аеродинамічний опір, тим більше зусиль потрібно докласти, щоб розігнати автомобіль до певної швидкості та підтримувати її.
Аеродинамічний опір виникає внаслідок витіснення повітря, що оточує автомобіль, та тертя цього повітря об поверхню автомобіля. Опір протидіє напрямку руху автомобіля.
Формула для розрахунку опору повітря виглядає так:
Аеродинамічний опір = швидкість автомобіля в квадраті х лобова площа х коефіцієнт лобового опору х ½ густини повітря
Типовий дизайн кузова SEAT, а також малі щілини й розміри з’єднань допомагають зменшити турбулентність повітря, що сприяють низькому опору повітря, а отже, зменшенню споживання пального й витрат на нього. Однак найважливішим фактором впливу є швидкість автомобіля, оскільки опір повітря збільшується в чотири рази при збільшенні швидкості вдвічі.