Термін «муфта Haldex» вказує на багатодискове зчеплення, розроблене за концепцією шведської компанії. В автомобілях SEAT з постійним повним приводом муфта Haldex відповідає за змінний розподіл потужності між приводом передньої й задньої осі.
Муфта Haldex контролюється електронікою як частина ESC. Механізм має внутрішні зубчасті диски, які можуть притискатися один до одного або відокремлюватися вздовж напрямку осі (аксіально). Залежно від електронно-керованого ефекту блокування, крутний момент може безперервно передаватися на задні колеса.
Електронне управління муфтою Haldex взаємодіє з різними сигналами й командами для досягнення оптимальної динаміки руху в автомобілях.
Однією з очевидних переваг муфти Haldex перед іншими є короткий час реакції.