SEAT пропонує своїм Клієнтам оновлену програму SEAT Assistance. Учасники програми протягом двох років з моменту придбання транспортного засобу можуть розраховувати на отримання своєчасної та професійної допомоги на дорозі з можливістю евакуації автомобіля до найближчого офіційного партнера SEAT.
Програма містить безліч додаткових послуг, наприклад цілодобові консультації при поломці автомобіля, виклик таксі або розміщення в готелі.
Фахівці SEAT Assistance допоможуть Вам у випадку проколу шини і нададуть підтримку, навіть якщо у Вас закінчилося паливо.
В рамках програми SEAT Assistance можливе транспортування автомобіля до офіційного партнера SEAT, незалежно від місця події - на території України (крім тимчасово окупованих територій), країн СНД (за виключенням територій РФ та Білорусі) та країн Європи.
При цьому учасники програми можуть продовжити свою подорож - фахівці SEAT Assistance можуть замовити проїздні квитки на поїзд, автобус або літак до місця запланованої подорожі, або проживання, а також допомогти в наданні інших послуг.
Крім того, програма передбачає відшкодування витрат Клієнта, якщо Клієнт самостійно сплачує вартість послуг. І найголовніше - якщо Ваш автомобіль несподівано зламався, Ви можете бути впевнені в тому, що допомога прийде!
Телефон служби SEAT Assistance 0 800 303 789 цілодобово.
Для дзвінків з-за кордону +38 044 499 83 55
Ліміт послуги таксі на річний період обслуговування становить 1000 грн. У випадку перевищення ліміту клієнт самостійно сплачує різницю. У випадку відсутності можливості сплати вартості послуги таксі, клієнту будуть відшкодовані такі витрати, за умови пред'явлення всіх необхідних документів. Покриття даної послуги здійснюється лише на території України.
Територія обслуговування - Україна (крім тимчасово окупованих територій), країн СНД (за виключенням територій РФ та Білорусі) та країни Європи.
Послуги з евакуації надаються в разі настання ДТП або поломки транспортного засобу (ТЗ), що унеможливлює його подальший самостійний рух. Під поломкою розуміється поломка вузлів, агрегатів чи іншого оригінального обладнання, встановленого виробником у ТЗ. Якщо поломка відбулася внаслідок несправності обладнання, додатково встановленого третіми сторонами, евакуація здійснюється за рахунок Клієнта.
У випадках пошкодження шин чи дисків автомобіля, що унеможливлює його подальший рух, евакуація транспортного засобу здійснюється до найближчого сервісного центру по ремонту/заміні шин/дисків, без урахування лімітів. У разі, якщо Клієнт бажає евакуювати автомобіль до іншого офіційного партнера SEAT, що знаходиться на більш віддаленій відстані від місця поломки або ДТП, така евакуація здійснюється частково за рахунок Клієнта. В такому разі Клієнт має сплатити різницю вартості евакуації виходячи з відстані до бажаного та рекомендованого SEAT Assistance офіційного партнера SEAT.
У разі, якщо Клієнт бажає евакуювати автомобіль до СТО, що не входить до переліку офіційних партнерів SEAT, така евакуація здійснюється повністю за рахунок Клієнта.
В разі, якщо поломка автомобіля або ДТП сталося в наслідок використання транспортного засобу Клієнта в спортивних змаганнях, послуги з евакуації надаються на його замовлення і за рахунок Клієнта.
Евакуація автомобіля здійснюється лише за умови пред'явлення документів, які дають право особі на управління автомобілем (свідоцтво про державну реєстрацію транспортного засобу) у супроводі Клієнта, або особи, що має відповідні повноваження.
Послуга таксі є додатковою послугою до послуги евакуації.
Клієнт може скористатися послугою таксі:
- для доїзду з місця поломки/ДТП до офіційного партнера SEAT або шиномонтажу, за умови евакуації автомобіля до офіційного партнера SEAT;
- для доїзду до офіційного партера SEAT з адреси проживання або з іншої адреси, за умови евакуації автомобіля до офіційного партнера SEAT;
- для доїзду на адресу місця проживання або на іншу адресу з місця поломки/ДТП, за умови евакуації автомобіля до офіційного партнера SEAT;
- для доїзду на адресу місця проживання/іншу адресу з офіційного партнера SEAT.
Запуск двигуна від стороннього джерела живлення
Послуга надається в разі непередбачуваної ситуації, коли акумулятор автомобіля втратив свій заряд, та спроби самостійно запустити двигун автомобіля не були результативні.
Клієнту буде організовано виїзд служби технічної допомоги, яка допоможе Клієнту запустити двигун від стороннього джерела живлення.
Дана послуга включає лише запуск двигуна від стороннього джерела живлення, та не займається реалізацією, чи організацією придбання нових елементів живлення, їх заміни чи ремонту.
Після вдалого запуску двигуна службою технічної допомоги, Клієнт повинен негайно звернутися до СТО дилерської мережі SEAT, для вирішення проблеми.
В разі, якщо Клієнт після вдалого запуску двигуна службою технічної допомоги не звернувся до офіційного партнера SEAT для ліквідації причин поломки, та подібна ситуація виникла повторно, протягом одного місяця, SEAT Assistance має право відмовити Клієнту у повторному виклику служби технічної допомоги, чи евакуації.
В разі невдалих спроб службою технічної допомоги запустити двигун, Клієнту буде запропонована «послуга евакуації автомобіля».
Заміна пошкодженого колеса
Послуга надається в разі непередбачуваної ситуації, коли колесо автомобіля пошкоджено та необхідна його заміна. Клієнту буде організовано виїзд служби технічної допомоги, яка допоможе замінити колесо на запасне колесо Клієнта.
У випадку пошкодження одночасно двох або більше коліс, клієнту буде запропонована «послуга евакуації автомобіля» до найближчого сервісного центру по ремонту/заміні шин/дисків, без урахування лімітів.
SEAT Assistance не займається реалізацією, чи організацією придбання нових покришок, чи колісних дисків, їх заміну чи ремонт.
Клієнт повинен буде самостійно звернутися до найближчого СТО чи шиномонтажу, для ремонту пошкодженого або придбання нового колеса.
Послуга «Заміна пошкодженого колеса» надається за рахунок SEAT Assistance, та не лімітується по вартості та кількості випадків. Територія обслуговування - Україна (крім тимчасово окупованих територій), країни СНД та країни Європи.
Доставка палива
В разі непередбачуваної ситуації, коли пальне закінчилося раніше, ніж Клієнт зміг дістатися до АЗС, та в результаті чого настала зупинка двигуна, Клієнту буде організовано доставка палива до місця зупинки транспортного засобу.
Послуга «Доставка палива» надається за рахунок Повіреного протягом періоду обслуговування клієнта, та не лімітується по кількості. Вартість палива Клієнт сплачує самостійно.
Послуга «Доставка палива» надається за рахунок SEAT Assistance та не лімітується по вартості та кількості випадків. Територія обслуговування - Україна (крім тимчасово окупованих територій), країни СНД та країни Європи.
«Послуги готелю» будуть надані Клієнту в разі настання ДТП або поломки автомобіля за межами місця постійного проживання, що унеможливлює подальший самостійний рух автомобіля Клієнта та подальшої евакуації автомобіля з місця поломки до найближчого офіційного партнера SEAT, та в разі, якщо:
поломка/пошкодження в наслідок ДТП сталося в нічний час або в часи, коли офіційний партнер SEAT не працює (вихідні, або святкові дні); якщо автомобіль не можливо відремонтувати протягом двох робочих днів, та Клієнт вимушений чекати закінчення ремонту на СТО.
Клієнту та його пасажирам буде заброньовано та сплачено перебування в 1 (одно)-, 2 (двох)-, 3 (трьох)- місних номерах, що належать до категорії «люкс» або «напівлюкс».
В разі відсутності можливості сплати перебування Клієнта та його пасажирів в готелі (залежить від часу та місцезнаходження готелю), Клієнту будуть відшкодовані такі витрати при пред'явлені всіх необхідних документів.
Послуги з придбання проїзних квитків будуть надані Клієнту в результаті поломки автомобіля за межами місця проживання, що унеможливлює подальший самостійний рух автомобіля Клієнта, та подальшої евакуації автомобіля з місця поломки до найближчого офіційного партнера SEAT, та в разі, якщо ремонт потребує знаходження автомобіля на СТО не менше ніж 2 доби.
Клієнту та його пасажирам буде відшкодована вартість проїзних квитків (автобусних або залізничних) до місця запланованої подорожі, або проживання, та вартість квитка в зворотному напрямку для отримання відремонтованого транспортного засобу (лише водію, та після отримання інформації SEAT Assistance про закінчення ремонту автомобіля). В разі якщо подорож залізничною дорогою за часом перевищуватиме 8 (вісім) годин, клієнту та його пасажирам можуть бути відшкодовані авіа квитки економ класу.
Послуга «Послуги з придбання проїзних квитків» надається за рахунок SEAT Assistance, якщо офіційний партнер SEAT, на якого доставлено транспортний засіб для ремонту, знаходиться на відстані більше ніж 50 км від місця проживання Клієнта. Територія обслуговування - Україна.
«Послуги готелю» та «Послуги з придбання проїзних квитків» надаються за рахунок SEAT Assistance протягом періоду обслуговування клієнта в загальному ліміті 2000 грн. (дві тисячі грн., 00 коп.) на території України та 100 євро на території Європи на одну особу, але не більше ніж 3 доби. У випадку перевищення ліміту, Клієнт самостійно сплачує різницю.
Послуги надаються Клієнту у випадку технічної поломки автомобіля під час перебування за межами місця проживання, та у випадку, якщо клієнт відмовляється від отримання послуг з бронювання, оплати готелю та зворотного квитка.
Клієнт може відмовитись від послуг з бронювання, оплати готелю та зворотного квитка та використати додатково до послуг з евакуації при поломці лiмiт з альтернативної евакуації для того, щоб дістатися іншого офіційного партнера SEAT, який знаходиться на більш віддаленій відстані, та якщо:
- поломка сталася в нічний час або в період, коли офіційний партнер SEAT не працює (вихідні або святкові дні);
- автомобіль неможливо відремонтувати протягом одного робочого дня, та клієнт змушений чекати закінчення ремонту наступного робочого дня СТО;
- термін проведення ремонтних робіт займе більше, ніж дві доби.
Послуга «Альтернативна евакуація» надається за рахунок SEAT Assistance протягом періоду обслуговування клієнта в загальному ліміті 3000 грн. на рік на 1 автомобіль. У випадку перевищення ліміту, Клієнт самостійно сплачує різницю.
«Послуги водія (драйвера)» (в межах міста) надається у випадку коли при використанні автомобіля, у Клієнта виникла потреба у залученні сторонньої допомоги для керування його транспортним засобом, з метою дістатись до бажаного місця призначення.
Клієнту буде організований виклик водія (драйвера). Виїзд здійснюється виключно в межах міста, та лише за одною адресою (одним місцем призначення). Обов'язковою умовою є наявність оригіналу свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу, комплекту ключів від транспортного засобу, діючого полісу ОСЦПВ.
Послуга водія (драйвера) надається за рахунок SEAT Assistance 1 раз на рік, та лише у супроводі Клієнта, або особи, що має відповідні повноваження на території України.
Послуга «Виїзд на місце події сертифікованого аварійного комісара» надається у випадках, коли клієнт потрапив в ДТП, та виникла необхідність у професійному фіксуванні обставин події за спрощеною процедурою європротоколу на місці події. Послуга виїзду аварійного комісара надається безкоштовно в рамках програми. Послуга включає визначення законних критеріїв, які дають право на документування ДТП за спрощеною процедурою європротоколу, визначення вини одного із учасників, заповнення бланку європротоколу відповідно інструкції МТСБУ, визначення граничного розміру збитку завданого автомобілю.
Послуга Виїзду аварійного комісара надається за рахунок SEAT Assistance 1 раз на рік, та лише у супроводі Клієнта, або особи, що має відповідні повноваження на території України.
Послуга «Експертної оцінки розміру матеріального збитку, завданого внаслідок ДТП» надається у випадках, коли клієнт потрапив в ДТП, та виникла необхідність у професійному розрахунку матеріального збитку.
Послуга «Експертної оцінки розміру матеріального збитку, завданого внаслідок ДТП» надається за рахунок SEAT Assistance 1 раз на рік на території України.
В разі, якщо Клієнт самостійно сплачує вартість послуг через відсутність у SEAT Assistance можливості надання Клієнту цих послуг (залежить від часу доби, місцезнаходження Клієнта, та наявності технічної можливості) та за умови попереднього узгодження розміру витрат та виду послуг з представником SEAT Assistance, SEAT Assistance будуть відшкодовані такі витрати Клієнта (в межах умов та лімітів) при пред'явлені всіх необхідних документів.
Для відшкодування SEAT Assistance, Клієнту необхідно в період 10 робочих днів після самостійно проведеної оплати, надати на адресу SEAT Assistance наступні документи:
- свідоцтво про державну реєстрацію юридичної особи (копія);
- свідоцтво про реєстрацію платника податку (копія);
- чек або квитанцію про оплату послуг (оригінал);
- копія акта прийому передачі/видачі автомобіля (або іншого офіційно документа СТО, що підтверджує тривалість ремонту транспортного засобу);
- копія паспорта;
- копія ідентифікаційного коду;
- заява про відшкодування понесених збитків (обов'язково вказати спосіб оплати витрат).
Відшкодування понесених витрат здійснюється протягом 10 робочих днів з моменту отримання останнього документа.
Виплата проводиться шляхом зарахування коштів на картковий рахунок Клієнта, або готівкою з каси SEAT Assistance, або іншим способом узгодженим з Клієнтом.
Відшкодування витрат можливе за умови організації послуги SEAT Assistance та / або отримання Клієнтом дозволу від SEAT Assistance на самостійну оплату послуг.
Послуги за програмою «SEAT Assistance» можуть бути надані на території України та за кордоном на території таких країн: Австрія, Бельгія, Болгарія, Боснія і Герцеговина, Великобританія, Греція, Данія, Естонія, Ірландія, Ісландія, Іспанія, Італія, Кіпр, Латвія, Литва, Люксембург, Македонія, Нідерланди, Німеччина, Норвегія, Польща, Португалія, Румунія, Сербія, Словаччина, Словенія, Туреччина, Чеська Республіка, Угорщина, Фінляндія, Франція, Хорватія, Чорногорія, Швейцарія, Швеція, за винятком територій озброєних конфліктів, воєн, надзвичайних положень, тимчасово окупованих територій, не визнаних світовою спільнотою, зон проведення антитерористичних операцій.