У сучасних бензинових двигунах системи впорскування відповідають за підготовку суміші. Точна й регульована подача палива є абсолютно необхідною умовою для використання керованого каталітичного нейтралізатора. Лише впорскування з електронним управлінням оптимально відповідає цій умові.
Система центрального впорскування дозує паливо через форсунку для всіх циліндрів. Однак багатоточкове впорскування (або також «мультиточкове впорскування») є більш ефективним і економічним.
Кожен циліндр має власну форсунку, яка дозує паливо. Суміш зазвичай формується безпосередньо перед впорскувальним клапаном у впускному колекторі.
Впорскування палива з електронним керуванням забезпечує оптимальне утворення суміші в кожному циліндрі. Це відповідає умовам високої продуктивності двигуна, оптимальної витрати палива й належних характеристик вихлопних газів.
Багатоточкове впорскування, яке SEAT використовує для всіх бензинових моделей, забезпечує індивідуальне формування суміші в кожному циліндрі, що призводить до плавного руху й зниження рівня шкідливих викидів.
У сучасних бензинових двигунах системи впорскування відповідають за підготовку суміші. Точна й регульована подача палива є абсолютно необхідною умовою для використання керованого каталітичного нейтралізатора. Лише впорскування з електронним управлінням оптимально відповідає цій умові.
Система центрального впорскування дозує паливо через форсунку для всіх циліндрів. Однак багатоточкове впорскування (або також «мультиточкове впорскування») є більш ефективним і економічним.
Кожен циліндр має власну форсунку, яка дозує паливо. Суміш зазвичай формується безпосередньо перед впорскувальним клапаном у впускному колекторі.
Впорскування палива з електронним керуванням забезпечує оптимальне утворення суміші в кожному циліндрі. Це відповідає умовам високої продуктивності двигуна, оптимальної витрати палива й належних характеристик вихлопних газів.
Багатоточкове впорскування, яке SEAT використовує для всіх бензинових моделей, забезпечує індивідуальне формування суміші в кожному циліндрі, що призводить до плавного руху й зниження рівня шкідливих викидів.
Попереднє впорскування, також відоме як пілотне впорскування, відбувається перед основним впорскуванням. Воно призначене для того, щоб зробити процес згоряння в дизельному двигуні «плавнішим». Попереднє впорскування призначене для покращення плавності роботи й зниження рівня шуму.
У сучасних дизельних двигунах паливо не завжди впорскується в камеру згоряння відразу, а розбивається на до чотирьох окремих впорскувань, залежно від частоти обертання та навантаження двигуна.
Основне впорскування, як вказує назва, передбачає подачу основної частини палива в циліндр. Пілотне або попереднє впорскування відбувається перед основним впорскуванням, а так зване додаткове впорскування завершує цей процес.
Багаторазове впорскування використовується для підвищення ефективності згоряння палива. Залежно від частоти обертання та навантаження на двигун, сучасні дизельні двигуни мають попереднє впорскування, основне впорскування та додаткове впорскування. Завданням додаткового впорскування є подальша оптимізація процесу згоряння і, відповідно, зниження рівня викидів.