У дискових гальмах гальмівний супорт, який містить гальмівні колодки, розташований по обидва боки гальмівного диска. Дискові гальма відрізняються компактними розмірами, невеликою вагою, плавним гальмуванням і покращеною модуляцією, якщо порівняти з барабанними гальмами.
Гальма розрізняють з фіксованим і плаваючим супортом залежно від типу направляючої або кріплення гальмівного супорта.
Фіксовані супорти оточують гальмівний диск жорстким корпусом. А положення супорта відносно гальмівного диска є нерухомим. Протилежні нагнітальні поршні притискають гальмівні колодки до гальмівного диска. Гальма з фіксованими супортами характеризуються точною точкою притискання і дуже високою гальмівною силою.
У плаваючих супортах нагнітальний поршень діє безпосередньо на гальмівну колодку, яка встановлена з внутрішньої сторони автомобіля. Супорт рухомо встановлений, і під час гальмування, притискання здійснюється до зовнішньої гальмівної колодки. Його перевагами є компактна конструкція та оптимальні теплові характеристики.
Температура дискового гальма може підніматися до 500 °C. Однак їхня схильність до вигоряння є низькою. Для кращого охолодження передні гальмівні диски часто мають внутрішню вентиляцію.