Функція освітлення поворотів, хоч і розрахована на те, щоб бути помітною водієві, фактично працює у фоновому режимі. Водій лише помічає, що бокова ділянка перед автомобілем тимчасово освітлюється інтенсивніше. Це забезпечує безперешкодний огляд під час повороту. Особливо зручно на крутих поворотах, на під’їзній дорозі та під час паркування. Після завершення повороту, система автоматично вимикає світло.
Функція освітлення поворотів, відома також як статичне освітлення поворотів, є додатковою функцією безпеки, яка автоматично активується в певних ситуаціях. Активація функції залежить від зовнішніх факторів, які розпізнаються різними датчиками. Фіксуються параметри, такі як швидкість руху й кут обертання керма (кут повороту керма). Зокрема система фіксує ввімкнення або вимкнення покажчиків повороту. Вся інформація збирається та обробляється електронним блоком керування автомобіля, що в разі потреби виконує активацію функції.
Статичне освітлення поворотів інтегровано в автомобіль різними способами. З одного боку, функція освітлення поворотів може бути реалізована за допомогою додаткової фари, яка є частиною системи освітлення. За допомогою відбивача в корпусі фари додаткове світло направляється на відповідну сторону автомобіля. Можливий кут відхилення до 90 градусів. Так можна гарантувати достатню освітленість темних зон, в яких можуть перебувати, наприклад, пішоходи або велосипедисти під час поворотів.
У другому варіанті для освітлення поворотів використовуються протитуманні фари, це мінімізує потребу в окремому джерелі світла в фарі. Вбудована функція освітлення поворотів у протитуманних фарах автоматично активується залежно від напрямку повороту керма, освітлюючи відповідну ділянку повороту. Однак обидва варіанти передбачають встановлення відповідних датчиків і налаштування бортової електроніки.
Статичне освітлення поворотів завжди статичне, тобто нерухоме, в той час як динамічне освітлення поворотів передбачає наявність рухомого джерела світла в фарі. Тому ці дві функції мають різні напрямки застосування. Статичне освітлення поворотів застосовується тільки на низьких швидкостях, наприклад, при маневруванні, поворотах на перехрестях, при в’їзді (в гараж тощо). Якщо швидкість перевищує певне значення (наприклад, при зміні смуги руху на автомагістралі), функція статичного освітлення поворотів не активується.
Проте динамічне освітлення поворотів реагує лише на певні значення швидкості, щоб допомогти при зміні напрямку руху й проходженні поворотів. При повільному русі воно залишається неактивним.
Незалежно від того, чи будуть використовуватися протитуманні фари для освітлення поворотів, чи буде встановлено додаткове джерело світла, модернізація освітлення поворотів можлива в обох випадках. Також, окрім відповідних датчиків, ще потрібні нові фари. Зокрема це стосується випадку, коли протитуманні фари вже встановлені, оскільки перенаправлення бічного світлового променя потребує спеціальної форми відбивача.