Вартість і складність кожної роботи залежить від того, яка саме частина гальма вийшла з ладу. Швидкозношувані деталі, такі як гальмівні колодки, можна замінити набагато швидше й дешевше, ніж, наприклад, гальмівний супорт.
Якщо вашому SEAT уже більше 4 років, ви дійсно можете зекономити на заміні гальм на ваших моделях Ibiza, Ateca, Leon та інших завдяки спеціальним пропозиціям від SEAT! Незалежно від того, чи вам потрібно замінити гальмівні колодки чи гальмівні диски, SEAT має для вас відповідні спеціальні пропозиції, що доступні за вигідними цінами.
Оригінальні гальма SEAT спеціально тестуються для кожної окремої моделі SEAT. Завдяки професійному встановленню кваліфікованим сервісним персоналом SEAT, оригінальні гальмівні системи SEAT мають багато переваг!
· Високий коефіцієнт тертя між диском і колодкою, що скорочує гальмівний шлях
· Висока ефективність навіть при повторних сильних гальмуваннях
· Тиха та безшумна робота – стійкість до температур до 800° C
· Рівномірний ефект гальмування в обох напрямках обертання гальмівного диска
· Можуть добре самоочищуватися
Якщо ви виявили, що гальма на вашому автомобілі працюють неправильно, рекомендуємо якнайшвидше звернутися до автосервісу SEAT, щоб уникнути можливих ризиків для безпеки під час водіння. Спеціаліст SEAT проведе ретельний огляд несправності та повідомить вас про можливість ремонту чи необхідність заміни елементів гальмівної системи.
Нижче наведено огляд можливих несправностей, які можуть виникнути в гальмівній системі.
Є найпоширенішим видом пошкодження гальмівної системи. Гальмівні колодки виготовлені так, що при їх надмірному зношенні може виникнути скрипіння. Для цього в гальмівну колодку вмонтовані металеві штифти, які видають цей попереджувальний звук. Коли гальмівна колодка сильно зношена, металеві штифти труться об гальмівні диски, що призводить до виникнення скрипу. Якщо почуєте цей звук, вам слід якнайшвидше звернутися до сервісного центру SEAT. Нові моделі авто обладнані індикатором зносу, який сигналізує про необхідність заміни гальмівних колодок.
При інтенсивному використанні гальм, рівень гальмівної рідини знижується. Щойно рівень досягне мінімальної позначки, гальмівну рідину необхідно долити.
Навіть доволі міцні гальмівні диски зношуються та потребують заміни.
Загалом, будь-яка деталь гальмівної системи швидко зношується. Адже гальма використовуються постійно та активно. Ремонт таких деталей, як гальмівний супорт, може бути дорогим, але водночас він рідко потрібен.
Якщо автомобіль тривалий час залишається на вулиці під впливом вітру й погодних умов, це може призвести до утворення іржі. Часткове усунення іржі можливе шляхом простого використання гальм. Для видалення сильних забруднень або іржі рекомендується використовувати гальмування частіше, якщо це дозволяє ситуація на дорозі.
Якщо гальмівні колодки скриплять або вмикається індикатор, це може вказувати на проблему з гальмівною системою. Рекомендується якнайшвидше звернутися до автомайстерні. У разі, коли автомобіль веде вбік, навіть коли гальма не натиснуті, це може бути ознакою несправності або заклинювання гальмівної системи. Також існують й інші корисні перевірки, що допоможуть виявити несправності.
Натисніть на педаль гальма кілька разів і утримуйте її протягом приблизно 30 секунд. Ви маєте відчути опір, і педаль не повинна провалюватися. Якщо це все ж відбувається, це може вказувати на ймовірне потрапляння повітря або негерметичність гальмівної системи.
Із затягнутим ручним гальмом автомобіль повинен рухатися повільно й з труднощами. Перевірку слід проводити лише короткочасно!
Натисніть на педаль гальма й запустіть двигун, вона повинна завжди піддаватися.
Після запуску двигуна індикатори мають загорітися, а потім знову згаснути. Перевірку системи ABS можна проводити у відповідних дорожніх умовах (з дотриманням безпеки для інших учасників дорожнього руху!) шляхом виконання екстреної зупинки, бажано на слизькій поверхні. Педаль гальма повинна відчутно вібрувати.